24 Aralık 2012 Pazartesi

Sevgilim okuldan geldi sik beni dedi


lise yıllarımda güzel bir sevgilim vardı ben okuldan kaçtım eve geldim knight oynuyordum evde kimseler yoktu annemler köyde babam işte idi
birden kapı çaldı duymamazlıktan geldim kim gelecekti ki sonra tekrar ve tekrar çaldı bende gidip açmak zorunda kaldım
birde baktım karşıda tülay vardı müsaitmisin dedi gir dedim içeri girdi o kısacık eteği ve vucuduna yapışan gömleği ile okuldan geldiği
belli idi sonra odama geçtik bırak oyunu dedi ne yapıcaz dedim cantasından kondom cıkartarak sikişicez dedi bende şaşkın bakarak istiyormusun dedim
aşağı eğilim şortumdan sikimi cıkartarak deli gibi dedi ve sikimi yalamaya başladı çok ta güzel yalıyordu sonra iyice sikim kalktıktan sonra
ağzına kondomu alarak sikime kontomu ağzı ile taktı ve bacaklarını açarak yala dedi bende amcığını yalamaya başladım zevke geldi deli gibi olmuştu
sok diye bağırıyordu bende dedim önden mi yapacağız dedi sok sen benim zarım esnek patlamaz dedi bende soktum ah dedi bir baktım kanlar gelmeye
başladı devam et dedi bende hızlı birşekilde sikmeye devam ettim bir ara dur dedi çıkardım sikimi döndü arkasını ve götünü ıslatarak sok dedi
bende anal sevdiğim için kaçırmadım fırsatı ve soktum biraz zorda girse zevkten 4 köşe olmuştum ve işim bitti gelicem dedim dur dedi
kondomu cıkartarak yarrağımı ylayarak beni boşalltı ve bende zevten 4 köşe olmuştum ve defalarca o gün sikiştik ve akşam evine gitti banada o güzel kokusu kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder