25 Aralık 2012 Salı

Arkadaşımın sevgilisi bana verdi



arkadaşım ile üniversite için izmit e gittik kendimize bir ev tuttuk teraslı falan face bir evdi ama ev eskiydi neyse arkadaşım üni den bir kız getirdi
hesapta sikecekmiş. Sonra gece içtik falan takıldık kız arkadaşıma yüz vermiyor benle muhabbet ediyordu arkadaşım daha fazla bu duruma dayanamadı
ben yatıyorum dedi bizde tamam iyi uykular dedik aynı odada kalıyorduk üni evi eşya azdı neyse biz birer bira daha içtik kızla
kız başladı yavşamaya bende hazır fırsatı değerlendireyim dedim yanına oturdum sarıldık öpmeye başladı sonra göğüslerini cıkardı yaladım falan
sonra ağzına verdim sikimi o onu yaladı güzelde yalıyordu hakkını vermek lazım sonra dedim gel kucağıma oturdu dayadım sikimi amcığına sonra
gitgel falan yaptım iyice azmışyım kotuğa dayadım ellerini azcık eğdim götünü bana cevirdim başladım götten sikmeye kız bağırdı azcık arkadaşım uyanır gibi
oldu sonra sessiz kalınca uyudu tekrar devam ettik sikişmeye yaklaşık 15 dakika boyunca siktim kızı sabah arkadaşım siz ne yaptınız falan dedi bizde
birer bira içtik yattık dedim sonra okula giderken arkadaşım cevirdi beni fena siktin lan kızı dedi bende amq bizimi izledin dedim oda kaçarmıydı
bu canlı seks dedi :D şimdi kız bana veriyor arkadaşımda arkadaşını sikiyor biz mutluyız siz nasıl sikişiyorsunuz bize yazın.

2 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  2. Istanbul murat ben bayanlar şimdilik sadece mail bekliyorum tanışalım nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil