24 Aralık 2012 Pazartesi

Yengemi Abimden Habersiz sikiyorum



yengem çok güzel bir bayandır 31 yaşında ve kapalı bir bayandır ve ankarada oturuyorlar bende abimleri ziyaret için ankaraya gittim
yengemle evde yanlız kalıyordum abim işe gittiğinde yengem kapalı olduğu için bana çok çazip gelmeye başlamıştı
acaba göğüsleri nasıl amcığı kalcaları nasıl diye hep merak içindeydim bir gün abim evde yoktu ve yengem üstünü değiştirmeye içeri gitti
ben de arkadan içeri girdim ve çıplak sadece südyenlerini takmaya çalışıyordu onu öyle görünce birden üstüne atladım
bir hayvan gibi göğüslerine dudaklarına yapıştım okadar çok sıkıyordum ki göğüslerini acıdan çığlık atıyordu dudaklarını dudaklarımla kapadım
ıh ıh ıh diye inliyordu
diğer elimde amcığındaydı sonra attım yatağa oturttum kucağıma ileri geri çekiyordum  okadar çok zevk alıyorduk ki dudaklarımı
öperken neredeyse ısırıyordu sonra indirdim kucağımdan verdim eline yarrağımı al dedim yala ağzına sokup güzelce bir yalamaya başladı
okadar iyiydiyki değme orospulara taş çıkarak cinstendi yalaya yala sikimi beni boşalttı ve ben zevkten 4 köşe olmuştum. Bakalım tekrar sikebilecekmiydim
yengemi

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil